Thursday, July 29, 2010

Foto dan peristiwa


Teratai ini tidak putus-putus berbunga sejak tanaman ini mula menghiasi sekolah kami. Tidak kelihatan ialah tiga ekor guppy dengan ekor rambu rambanya.


Kembang 3 bulan- sekolah kami telah dimeriahkan dengan tanaman hiasan dan tanaman herba..



Acara perasmian Sudut Sumber sekolah kami yang telah dirasmikan oleh YB Hj Abdullah bin Nawi.


YB Hj Che Abdullah sempat 'melawat' bilik guru kami. Berdiri di belakang ialah Us. Ridhauddin dan di sebelah kanan ialah mudir kami, Us Rozman.


Danial menghadapi sesi speech teraphy.

4 comments:

UMMUAFIQ said...

Tengok teratai tu, teringin pulak nak tanam teratai kat rumah...

wan salmah said...

mudah je tu, harga sekarang pun dah tak mahal macam dulu. warnanya ada yg pink. baja pil sebijik sebulan, insyaAllah sihat dan asyik berbunga.

Anonymous said...

hydrangea=pokokkembang 3 bulan

wan salmah said...

anonymous, terima kasih.
ada label tapi terlindung.
hari ni dah tambah 4 ekor lagi ikan guppy..riangnya..