Friday, October 13, 2006

Hmm. Beberapa perancangan yang dibuat sebelum ini terpaksa ditangguhkan dan digantikan dengan tugasan lain yang lebih penting. Getir jugalah sehari dua ni sehinggalah dua tiga minggu selepas raya.

Apa-apapun kami tetap balik berhari raya di kampung, Insya Allah. Kami akan balik sehari sebelum raya. Harap kami tidak mengalami kesesakan teruk nanti. Kami tidak dapat balik lebih awal sebab tugasan yang menimbun dan anak kedua saya akan menduduki SPM tak lama selepas hari raya.

Pada kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa menjelang akhir-akhir ramadhan. Malam-malam qadr. Malam yang lebih baik daripada seribu bulan. Ramadhan yang dinanti-nantikan setahun sekali sudah begitu hampir meninggalkan kita...

Juga selamat menyambut hari raya kepada para pengunjung blog. Saya juga mengambil ruang di sini untuk memohon jutaan maaf atas segala salah dan silap saya, sama ada dari segi perbuatan atau lafaz, sama ada yang saya sedar atau tidak, sama ada ada yang disengajakan atau tidak. Harap anda boleh memaafkan saya. Tidak kira anda sahabat, kenalan, saudara mara atau pelajar mahu pun bekas pelajar saya. Insya Allah saya kembali semula ke Rembau pada raya kelima. Sudi-sudikan diri untuk berkunjung ke rumah kami yang tak seberapa ini..

selamat bertarawih..(dll)..

No comments: