Saturday, September 19, 2009

Kepada semua pengunjung blog ini, saya ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri. Jika terdapat sebarang kesilapan sama ada disedari atau tidak, disengaja atau tidak, saya harapkan tuan/puan sudi memaafkan kesilapan saya/kami.

Tahun ini buat kali ke-3 kami berhari raya di Rembau, tidak dapat balik ke kampung kami di Kg Pasir Pekan, Kota Bharu, Kelantan. Sukar untuk gambarkan perasaan kami. Harap-harap kali ini merupakan kali terakhir kami berhari raya di perantauan. Doakan agar saya dapat bertukar ke Kelantan pada sesi pertukaran awal 2010 nanti.

3 comments:

Anonymous said...

la kenapa tak balik raya..kan fire fly ada kenapa tak book awal awal?
selamat hari raya maaf zahir dan batin. harap mata dan tengkuk segera pulih

n

wan salmah said...

(Nora?),
Sebenarnya ada bbrp mslh yg sukar nak cerita di sini menjadikan kami x dpt balik.
Doakan kali ini akak dpt pindah.
Result keluar 6/11 nanti. Kalau tak dpt pindah jg (nauzubillah), akak akan balik juga raya haji nanti,insya Allah dgn fire fly @air asia.
Mata akak ni mungkin byk faktornya. Tidur x cukup esok dah susah nak celik. Tengkuk alhamdulillah takde mslh. Badan dah sihat.
Cerita Nora mcmn pulak. Buatlah blog, teringin nak tahu kisah Nora dan famili. Tentu seorang wanita yg gigih mengajar cita2,famili yg penyayang..sampaikan salam kat mak/kakak ya..

Anonymous said...

salam, yes it's me. InsyaAllah .. dpt lah pindah balik kg.

saya tak sempat lah kak mana nak keja nak blajar. Nak menulis blog.. nak baca pre workshop prep , text pun terkial kial .Kewja toksah cakap la..

saya buat facet joint kat cervical(upper back) last week. disc bulging akibat accident tu.
rasa lega nak makan kunyah sakit, mata cepat sakit nampak macam nak kena migraine, rupanya disc bulging dan kecederaan tu salah satu penyebab sakit mata dan kepala.
akak kena minta 2nd opinion.

cubalah.. pastu kalau di beri epidural injection boleh melegakan spasm di tengkuk dan kepala serta uratnya. so urat di bhgn kepla kemata tak terlalu strained.

takpe la raya dimana tetap raya,
janji org dikasihi ada depan mata..
selamat hari raya maaf zahier dan batin