Thursday, October 02, 2008

Lagi foto rumah


Sweeping willow ditemani bird bath yang saya hiasi dengan teratai merah jambu.



Rumah kami dari sudut kanan, yang nampak separuh saja itu ialah pergola. Selain thumberghia saya juga ada tanam bunga toking, rupanya seperti gambar 'my profile' pada sudut atas blog saya..pengenalannya; gugusannya sungguh wangi mengharumi malam sang penghuni..
Anak-anak di depan sweeping willow, sayang kat pokok ni kalau boleh nak bawa sama pindah... tapi nampaknya dia serasi di sini. Semoga tuan barunya mengekalkan pokok ini.
'Bila dah rimbun dan tinggi boleh diletak bangku atau buaian di bawahnya..
(sebenarnya ni 'pokok keluarga' kami, di rumah baru nanti saya akan
menanamnya lagi, insya Allah)

2 comments:

Anonymous said...

Ha? cikgu pindah ke??

wan salmah said...

insya Allah saya akan pindah akhir tahun ni..dah lama sangat merantau, tiba masa pulang ke tempat asal..