Monday, May 18, 2009

Sembang-sembang

Hrmm... panjang sikit mmmnya. Sekarang nak menulis dah kena berhati-hati sebab kalau dulu nak menulis hal-hal peribadi tak ramai orang kenal atau baca blog ni, sekarang kawan-kawan sesekolah atau anak-anak murid dah dapat baca... Tapi kan..blog ni kan blog peribadi...harap faham-fahamlah ya..saya ni kadang-kadang lebih banyak gunakan otak kiri daripada otak kanan... Saya tak marah pada diri saya ni sebab berfikir cara begini banyak membantu kesurvivalan hidup saya sebenarnya...

Hmm...seminggu dua minggu ni fikiran saya bagai berada di awang-awangan...atau lebih tepat di atas pagar... inilah kes saya, pindah, tak pindah... dah istikharah dah... tapi makin dekat tarikh keputusan berpindah makin saya keliru...dah buat analisis swot...sama banyak keberatannya... Awal dahulu setelah istikharah saya rasa berpindah lebih baik, tapi, sekarang makin dekat tarikh keputusan berpindah, makin banyak dugaan yang saya hadapi seolah-olah nak minta saya berfikir dan tinggal lagi di sini...

Minta maaf ya sebab tak dapat ceritakan dengan terperinci masalah saya di sini, tapi pokoknya 'its very3 complicated...' cuma bayangkan ia memang sukar untuk dirungkai-rungkai. Sekarang saya meletakkan diri saya di awang-awangan dan membiarkan takdir saya ditentukan sepenuhnya oleh Pencipta saya... cuma, doakanlah agar saya mendapat apa yang terbaik, sentiasa bahagia walau di mana-manapun saya berada...

No comments: