Saturday, June 14, 2008

'Every body loves Danial'

Assalamualaikum,
Di atas ialah Ahmad Luqman Danial. Sori ya dapat upload satu gambar je dulu. Tadi saya dah cuba buat dalam slide, banyak jugalah, tapi apa yang tak kena tak dapat publish ush ush ush sedih jugakla dok berejam-jam mengadap laptop tapi tak jadi. Comel tak Danial? Kelahiran Danial ni dalam keadaan yang agak ajaiblah (bagi diri saya) dan menjadi perhatian banyak pihak (hehe). Saban hari ada-ada saja yang bertanyakan khabar dia. Dia banyak emak dan ayah angkat, juga adik beradik angkat. Pendek kata 'every body loves Danial'.

Besarlah harapan saya pada Danial ni. Saya sentiasa mendoakan dia yang baik-baik, semasa dalam kandungan lagi (yang lain-lain jangan jealous, semua saya doakan anak-anak saya), saya doakan dia menjadi anak yang soleh, pejuang agama Allah. Anak ini saya niatkan untuk ke bidang agama, menjadi 'hafiz', ustaz dsb..insya Allah..ya Allah, makbulkan doaku ini..

(Hari ini hari lahir Danial yang ke 7 bulan hehe)

2 comments:

sendiri punya blog said...

rupa-rupanya laptop saya ni kena virus. upload hanya boleh dibuat di pc. nak tengok video, you tube pun tak boleh..

Anonymous said...

hehe,,"everybody loves Danial" macam cerita "everybody loves Raymond"..comel bangat anak cikgu nih,,