Wednesday, June 25, 2008

Ustaz Aiman yang dedikasi...
Pelajar khusyuk mengaminkan doa..
budak2 koperator yang ceria..
Guru Kanan Teknik dan Vokasional hmm nak mencelah jugak.

Wah hebat jugak cikgu2 bidang teknik ni ya.. (bisik pengetua dalam hati)
Macam pelancaran filem Sepi...

Wow, roket naik dengan cantik dan tinggi! (kalau bertanding boleh menang ni..)
Kredit kepada En. Ramdhan dan En. Kamarulzaman.


Pelajar membuat persediaan untuk pelancaran roket.

Ucapan Guru Penolong Kanan 1, Encik Abdul Rahman































































2 comments:

Kak Lady said...

Wan...majlis tu kat Sekolah mana ye?...anak sulong akak dulu bersekolah di SM Teknik & Vokasional Rembau...

Bila ada majlis macam ni...anak2 murin memang ceria...kan? Mereka seronok...

wansalmah said...

kak lady, majlis tu kat smk undang rembau,tmpt saya bertugas skrg. budak2 mmg ceria.. tu part seronok jd cekgu..
semua skolah vokasional dah jd sklh teknik. kat rembau ada 2 sklh teknik, ie ert dan pertanian. semua skolah tu dekat2 dgn skolah kami.