Saturday, November 29, 2008

Rumahku sudah ada pembeli...

Syukur alhamdulillah, setelah mengiklankan rumah saya di beberapa tempat iaitu internet(mudah.com), di blog sendiri, akhbar, hebahan tak rasmi, akhirnya rumahku sudah ada pembeli!

Sebelum ini ramai jugaklah orang yang berminat pada rumah saya ini, tapi, tiada yang sangkut, takde jodoh.. Masa saya berkursus PTK di JB dulu pun ada juga yang call, sms tanya tentang rumah.

Bakal pemilik rumah ini ialah pasangan guru dan suaminya mengajar di SKUR dan pernah mengajar arwah anak saya Sarah. Pertama kali melihat mereka sekeluarga hati saya sudah merasakan bahawa inilah orangnya..

Saya mendoakan agar penghuni rumah ini akan aman dan bahagia hingga ke akhirat. Semoga segala urusan berjalan lancar dan mudah. Mengikut peguam, urusan jual beli mengambil masa lebih kurang 6 bulan.

Saya sayangkan rumah ini, tapi, kehidupan perlu diteruskan..

No comments: