Tuesday, November 14, 2006

LABBAIKALLAHUMMA LABBAIK..










LABBAIKALLAHUMMA LABBAIK..,

sekujur tubuh yang hina ini, terimalah menginjak bumi suci-Mu,
aku tidak punya apa-apa,
juga aku tidak punya tempat untuk kutuju kecuali bersujud 'di kaki-Mu'.
tidak ada yang indah dan agung kecuali kasih, rahmat, inayah-Mu..
oh Tuhan, terimalah aku walaupun hanya sebagai hamba-Mu yang paling lemah..

KT 64
14-15 Disember 2006

Kepada semua pengunjung blog saya yang tidak seberapa ini, saya memohon berjuta-juta kemaafan jika terdapat barang salah dan silap saya. Jika terdapat 'hutang' dalam apa-apa bentuk sekalipun, saya akan cuba menghubungi anda (atau dengan rendah hati saya pohon, hubungilah saya, terima kasih).

Juga, doakanlah keselamatan, kesejahteraan saya pergi dan balik, juga orang-orang di sekeliling saya. Mintalah ke hadrat-Nya agar saya dapat menumpukan ibadah saya sesungguhnya semasa saya berada di sana dan setelah kembali nanti saya dapat mempertahankan apa-apa (yang positif)yang telah saya peroleh.

Kepada jemaah yang seangkatan dengan saya, doa saya semoga kita semua dapat melakukan segala tuntutan dan ibadah dengan sebaik-baik mungkin dan menerima kita sebagai hamba-Nya yang diredhai..insya Allah..Amin.

No comments: