Wednesday, December 17, 2008

Foto kenang-kenangan


Lagi gambar bekas pelajar-pelajar SMKA Pedas. Ada nasi beriani, roti jala (ois sedap betul kari tu), pizza hut, kek coklat dan buah-buahan.. Semua makanan disediakan sendiri oleh mereka, tapi memang mereka ni boleh jadi perancanglah, sebab pandai memilih makanan sedap-sedap. Minta mahap ye, cikgu kurang sihat, dapek sedio air yo...Harap belajar rajin-rajin, kebanyakan mereka ambil course akauntan, lain-lain bisnes, ekonomi, undang-undang, dll.. tak kisahlah apa keadaan ekonomi sekarang, inflasi ke, deflasi ke yang penting ilmuan mesti dilahirkan dan kita dapat membangunkan negara kita walau apapun situasi kita/negara kita...


Ini ialah bekas pelajar-pelajar kelas saya di SMKA Pedas, calon SPM 2006. Setelah mendapat tahu saya memohon pindah, mereka berpakat untuk berkumpul di rumah saya dan makan-makan.


Hari Raya Aidil Adha di rumah kakak saya di Taman Mega, Cheras


Birthday boy Syamil, kami meraikannya di KFC Jaya Jusco.


Gambar ini dirakam semasa kami berkunjung ke rumah blogger Awwa di Petaling Jaya. (Hari tu Danial kena penyakit mata merah, berjangkit daripada saya la. Kesiankan kat dia). Bilalah lagi kami dapat ke rumah Awwa...


2 comments:

en_me said...

hepi besday syamil ittewww..

Unknown said...

en_me,
tima kacih..